Antwoorden op al je vragen – Veelgestelde vragen – FAQ

  • Vraag: Als ik een bestelling plaats en de maat is niet goed of ik ben niet tevreden, kan ik de bestelling dan in zijn geheel of gedeeltelijk retourneren? (terugsturen)
    Antwoord: Bij N1gloves.nl kun je onbedrukte artikelen terugsturen!

    Voorwaarden voor het ruilen:

    – Het product moet onbedrukt zijn: (géén naamopdruk).
    – Het product moet ongebruikt (in nieuwstaat) verpakt zijn in indien redelijkerwijs mogelijk – originele verpakking

    LET OP: Mocht je door je aankoopbedrag in aanmerking voor gratis verzending en na je retourzending onder de grens komt, wordt het bedrag aan verzendkosten in mindering gebracht op het terug te boeken bedrag.

 

  • Vraag: Na mijn bestelling heb ik geen bevestiging per e-mail ontvangen, klopt dit?
    Antwoord: Nadat de bestelling is geplaatst wordt er direct automatisch een bevestiging per mail naar het opgegeven e-mail adres verzonden. Ontvang je deze niet, kijk dan in je spambox/ongewenste mail folder.

 

  • Vraag: Wanneer ontvang ik de producten als ik vandaag bestel?
    Antwoord: Als het product WEL op voorraad is geld de stelregel dat de bestelling de volgende werkdag verstuurd wordt.
  • Vraag: Indien een artikel op uitverkocht staat komt het dan later nog terug in het assortiment?
    Antwoord: Wij hebben inzicht in de voorraad bij onze leverancier, op het moment dat een product of een maat niet meer beschikbaar is informeren wij dit door het artikel op uitverkocht te zetten. Dit betekent dat het product niet meer te bestellen is. Komt het artikel alsnog op voorraad, dan zetten wij de beschikbare datum er bij.
  • Vraag: Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?
    Antwoord: Doordat de merken hun handschoenen in verschillende fabrieken laten maken, zullen veel modellen ook verschillend ten opzichte van elkaar uitvallen. Maak gebruik van de matentabellen op internet, twijfel je na het volgen van deze adviezen? Schroom dan niet en neem contact met ons op, we helpen je graag.
  • Vraag: Als mijn maat niet bij het artikel vermeld staat, kan ik deze dan wel bestellen?
    Antwoord: Als de maat ontbreekt, gaat het om een uitloopartikel of een actie product. Deze maat is dan helaas niet te bestellen.
  • Vraag: Kan ik ook korting krijgen?
    Antwoord: Bij N1gloves.nl kun je via onze website standaard hogere korting krijgen, ook al bestel je slechts artikel. Doe hier je voordeel mee en bestel ze voordeliger. Wil je als team of als vereniging grotere aantallen afnemen, vraag dan vrijblijvend een offerte aan via info@n1gloves.nl
  • Vraag: Ik heb een klacht over een door mij aangeschaft product, waar kan ik dit melden?
    Antwoord: Wij vragen je vriendelijk een e-mail te sturen naar info@n1gloves.nl. We nemen de klacht binnen 2 werkdagen in behandeling. Om je op een adequate manier te kunnen helpen vragen we je in de e-mail tenminste een foto van de klacht alsook het ordernummer te vermelden.